Alam yang menyegarkan hati

Anda tahu terje sorgjerd?. dia adalah seorang fotografi profesional. Saya sangat menyukai karya-karyanya. Karya yang sangat luar biasa menurut saya adalah video yang dia (Teso Production) unggah. Saya mempunyai 5 video yang masing-masing sangat luar biasa. The southwest, the aurora, the market, the mountain, glimpsey of norway. Video ini sering saya tonton manakala saya sedang memiliki masalah, sedang boring. Ini mendekatkan jiwa kita ke alam, sungguh sangat menyentuh.
Inilah keinginan terdalam saya di dunia ini, mendekatkan diri saya kepada alam ciptaan Tuhan. Indah sekali.

Tinggalkan Balasan

